these days I'm tired...

Idag är det tungt i huvudet. Jag är oförklarligt trött och undviker kurslitteraturen med att skriva här istället. Eftersom min tv fick för sig att gå sönder idag så blev det alternativet istället.

Det är en del att göra i skolan, mycket läsning och naturligtvis grupparbeten som ska göras. Igår var det information om b-uppsatsen som vi ska skriva i slutet av terminen. Den ska skrivas två och två och jag och en tjej i min klass bestämde att vi skulle skriva ihop. Ser faktiskt fram emot att få skriva den. B-uppsatsen hänger ihop med 4 veckors fältstudier så hoppas jag att vi hamnar på något bra och intressant ställe. Och att man slipper åka till typ Borås eller något.

Imorgon är det sex timmar förläsning som gäller och jag har för en gångs skull kommit ihåg att göra matlåda. Nu gäller det bara att jag kommer ihåg att ta med den imorgon. Men det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: pelle

vet ni vad b-uppsatsen ska ha för ämne än då?

Postat av: Mia

du får väl skriva på pannan så att du inte glömmer matlådan då! :) spegelvänt då.

2009-09-16 @ 17:59:51
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback