I can't excite you anymore

Jag är medveten om att mina inlägg hittills inte har handlat om så mycket mer än att jag inte är på topp just nu, men det är svårt att skriva om glada och roliga saker när man inte är glad eller gör särskilt roliga saker. Jag orkar inte med så mycket mer än att jobba, vilket jag gör en hel del (till stor del för att jag måste), och vara hemma. Samtidigt så vet jag ju att det inte direkt hjälper mot ensamhetskänslorna genom att bara vara hemma och att jobba. Våren och sommaren har varit jobbiga och svåra för mig och det har tagit hårt. Det har varit mycket i skolan, två 15hp-kurser med salstentor och en omtenta, pappas stroke och allt kring det. Det har varit ett pissigt år hittills helt enkelt.
Jag vet själv hur mycket jag kan irritera mig på folk som inte gör något annat än klagar och som dessutom inte gör något åt saken. Men just nu kan jag inte göra så mycket än att försöka, och det gör jag verkligen.

Kommentarer
Postat av: pelle

men shit, ingen klandrar dig. absolut ingen, det är klart man blir lite off i livet efter allt du varit med om.



var stark!

Postat av: Andreas

Jag är väl inte rätt person att kommentera men kom ihåg att du har så himla mkt som en del som har de värre inte har. Du ska se att livet blir ljusare igen när höstterminen kickar igång. (})

2009-07-23 @ 09:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback