how many times can I break 'til I shatter?

Då var det onsdag och jag har arbetat mitt sista pass för sommaren. Nu ser jag fram emot lite ledighet innan skolan drar igång igen. Ser fram emot skolan den med faktiskt. Ska börja hösterminen med att läsa två intressanta kurser, en som heter psykisk ohälsa och en som heter kriminalitet och prevention. Sen ska det skrivas b-uppsats och läsas vetenskapsteori.

Imorgon ska jag trängas med galna kärringar som borde vara tvungna att skaffa kundvagnskörkort för att ens få lov att titta på en kundvagn och definitivt för att få lov köra en, föräldrar med skrikande spädbarn och andra ungar de borde ha lämnat hemma och en massa,massa annat folk.
Ja kära bloggläsare, jag ska åka till Ullared. Detta sker oftast med en viss skräckblandad förtjusning. Förtjusningen är den här gången nästintill obefintlig då jag har zero cash att handla för. Eftersom jag bara fick tider på mitt sommarjobb i juli och augusti får jag min första lön i, just det, slutet av augusti. Lagom till skolan börjar och sommaren samt semestern som jag nu påbörjar, är slut. Dock har min käre far lovat, som en slags betalning för att jag kör honom och mamma dit, att jag ska välja nån grej som han sen betalar.

Annars är väl livet som det brukar, den mesta av deppigheten är borta även om jag känner för att bara skrika rakt ut ibland.

"In a way, I need a change
From this burnout scene
Another time, another town
Another everything
But it's always back to you"

(btw, jag har fan aldrig varit bra på att pika)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback