Jag har famlat i mörker, men i dig såg jag ljuset.

Hösten har kommit och jag spenderar den till största delen av min tid på min praktikplats. Imorgon ska jag ha mitt första egna patientbesök, utan att min handledare är med, på en av avdelningarna. I brist på annat är måste jag nog säga att jag tycker att det är rätt spännande. Jag trivs som fisken i vattnet och jag är extremt nöjd med att ha hamnat där jag hamnat.
Annars flyter det mesta på. Börjar få ordning på riktigt i lägenheten och jag trivs väldigt bra. Kan inte påstå att jag saknar Mölndal det minsta. Eller något som skulle ha att göra med min tid där.

Kommentarer
Postat av: anna

spännande att ha ett möte själv idag, det kommer gå grymt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback