I try out a smile. And I aim it at you. You must have missed it. You always do.

Lagen om alltings jävlighet tycktes endast gälla igår, för kärringen har återfått sin plånbok tack vare hjälpsam personal på Espresso House.
Annat som hände igår var att jag besökte frisören som klippte av mig halva håret. På min begäran kan tilläggas. Men det är sjukt ovant och jag tycker att jag ser ut precis som min mor. Funderade på att lägga in en bild på hur det ser ut, men vette fan om jag vågar. Förutom en ny frisyr (om man nu kunde kalla det gamla för frisyr) fick jag också en vänlig men subtil uppmaning om att jag kanske borde gå till frisören oftare än en gång om året.

Kommentarer
Postat av: anna

fan vad härligt att plånboken kom fram! jag sa ju att den skulle göra det ;) ojoj frisören skrämmer mig som fan. jag borde gå och klippa luggen men orkar inte riktigt :P

Postat av: anna

n ej men klart du ska visa! jag vill se hur det blev :)

2010-04-29 @ 21:11:03
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback