Ser dig på blåa i april

Att vakna med halsont var väl bland det sista jag längtade efter just nu. Att vara sjuk är inte något som jag brukar vara ofta, som tur är. Men det här är väl Guds sätt att straffa mig efter att min läkare sagt till mig att när man har astma och inte tar sin medicin lättare kan bli förkyld.
Annars kretsar tillvaron mycket kring tentan som jag borde sitta och skriva på just nu och kanske ännu mer kring att det faktiskt snart är sommarlov och allt som det innebär.
Förutom tentaskrivande, så består dagens aktiviteter av att jag ikväll kommer bege mig till Artisten för att gå på Världens vårkonsert, där en av mina vänners fantastiskt duktiga pojkvän ska vara med och spela med sin ensamble.

Kommentarer
Postat av: anna

åh härligt med vårkonsert! hoppas tentan går okej iaf, det är ju inte långt kvar nu innan lovet kommer :)

Postat av: anna

mjo självklart kan man resa på annat sätt men det tar ju så förbannat lång tid. jag brukar bita ihop istället och hoppas på det bästa haha

2010-05-19 @ 22:55:08
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

Vårkonsert och halsont. Precis som det ska vara i maj!

=)

2010-05-20 @ 19:51:58
URL: http://pjoltas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback