you gave me nothing, now it's all I got

Då var man äntligen hemma efter en lång dag. Är helt slut. Slutade klockan 22 igår och började kl 7 imorse. Höll på att somna när jag skulle åka från jobbet. Men ingen sömn för mig inte, utan det var dags att göra sin plikt som dotter och hjälpa pappa och mamma att handla. Pappa kan inte köra bil efter stroken, eftersom hans höger arm inte är bra än, och mamma kan inte köra bil öht. Nu är jag som sagt hemma, men jag vett fan om jag har lust att sova nu.

FIck äntligen delegering på sondmatning igår så nu kan jag jobba utan att få skäll utav joursköterskan. I helgen ska jag vara ledig, både lördag och söndag till och med. Ska bli skönt att vila upp sig lite för nästa vecka är det 5 dagar jobb som gäller. Känns inte så upplyftande just nu men jag antar att jag tycker lite annorlunda när lönekuvertet kommer. Skulle verkligen vilja åka ivåg någonstans, vilket jag inte haft råd med på hela sommaren. En resa utomlands kanske, så nu gäller det bara att hitta någon som känner sig villig till att följa med.

Kommentarer
Postat av: pelle

men jösses, att du pallade att jobba! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback